نصب رایگان محصولات تاشوسازان
للوگوی سایت تاشوسازان

ورود به حساب کاربری

گذرواژه خود را فراموش کرده ام ...!!!

ایجاد حساب کاربری

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our سیاست حفظ حریم خصوصی.

بازیابی رمز عبور

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ نام کاربری یا ایمیل خود را وارد کنید. یک لینک برای ساختن گذرواژه جدید در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

6 مورد از معایب تخت تاشو دیواری

  • تصویر گراواتار نویسنده
  • نویسنده: admin
  • تاریخ انتشار: 15 سپتامبر 2020

خطرات تخت خواب تاشو

هر فردی برای استراحت در طول شبانه روز احتیاج به یک تخت خواب راحت دارد اما با توجه به شرایط زندگی های امروزی و کوچک شدن خانه و اداره ها، استفاده از تخت های معمولی کمی دشوار می باشد. چراکه با داشتن چنین فضاهای کوچکی نمی توان از آن ها استفاده مفید نمود. اینجاست که نیاز به حس نیاز به یک تخت تاشو در ما احساس می شود. تخت خواب تاشو علاوه بر اینکه نیاز ما را به داشتن یک تخت راحت فراهم می نماید بلکه سبب می شود با بستن آن در زمان هایی که هیچ استفاده ای از آن نداریم، بیشترین بهره را از اتاق خود داشته باشیم. اما مساله اصلی اینجاست که چقدر با این نوع از تخت خواب ها آشنایی داریم و از همه مهمتر چه میزان از معایب تخت تاشو دیواری آگاه می باشیم؟

در این مقاله سعی بر آن داریم تا بصورت کامل تمام مشکلات و معایب تخت کمجا را با هم بررسی نماییم و از همه مهم تر شما را مطلع سازیم تا گروه تاشوسازان برای رفع این مشکلات چه راه حل هایی را اندیشیده است تا مشتریان خود بتوانند با خیال راحت از این محصولات استفاده نمایند.

 

۶ مورد از معایب تخت تاشو دیواری

۱- خرابی بدنه ی تخت : یکی از اصلی ترین مشکلات تخت کمجا خرابی بدنه ی آن بعد از مدتی استفاده می باشد. بسیار مشاهده شده افرادی بعد از چند ماه استفاده از این محصول از این گلایه دارند که چرا بدنه آن خراب شده و در حال شکسته شدن می باشد. علت اصلی این مشکل تولید تخت تاشو با استفاده از جنس ضعیف و بی کیفیت می باشد. به علت اینکه تخت دائما در حال باز و بسته شدن است، استفاده از متریال های بی کیفیت باعث از هم گسستگی و خرابی زود هنگام خواهد شد.

۲- خراب شدن کلاف فلزی: هنگام تولید تخت کمجا از یک کلاف فلزی استفاده می شود. لازم است بدانید تمام وزن تشک، درب تخت و حتی فردی که بر روی آن می خوابد بر روی این کلاف قرار دارد. عدم استفاده از یک کلاف فلزی با کیفیت و مقاوم سبب مشکلاتی نظیر فشار آوردن بر روی درب تخت و شکسته شدن آن به مرور زمان خواهد شد.

۳- خراب شدن جک تخت تاشو: قطعا یکی از مهمترین قطعات این نوع تخت خواب، جک های پمپی می باشند. علاوه بر آن که عدم استفاده از بهترین نوع این قطعه سبب خرابی زود هنگام آن می شود،  عدم نصب صحیح نیز می تواند سبب بروز همین مشکل گردد.

۴- خراب شدن تخت کمجا به دلیل جا به جایی: بسیاری از افراد به علت جابه جایی به خاطر مسائلی مانند مستاجری، تغییر دیزاین و… شاهد خرابی تخت خود خواهند بود. به دلیل جا به جایی چند باره محل اتصالات هرز شده و امکان نصب مجدد وجود نخواهد داشت.

۵– باز شدن خود به خودی تخت: در بسیاری از موارد شاهد این موضوع هستیم که بدون مقدمه تخت خواب باز می شود و بر روی افراد میفتد. این موضوع در برخی مواقع می تواند ضررهای جبران ناپذیری ایجاد نماید. به عنوان مثال کودکی در زیر آن قرار داشته و در حال بازی کردن است !!!

۶- بسته شدن تخت حتی در مواقعی که بر روی آن دراز کشیده اید: بله شاید به ظاهر این موضوع نیز خنده دار به نظر برسد اما کاملا حقیقت داشته و اتفاق افتاده است. به دلیل استفاده از جک های بی کیفیت نیروی تخت بر نیروی شخص غلبه کرده و به راحتی بسته می شود.

 

در بالا به 6 مورد از مهمترین معایب تخت تاشو دیواری پرداختیم. اما به یاد داشته باشیم این خطرات نباید سبب شود که بطور کلی استفاده از این محصول را کنار گذاریم. باید به دنبال راه حلی برای رفع این مشکلات باشیم.

 

گروه صنعتی تاشوسازان با افتخار اعلام می نماید با بکارگیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و همینطور استفاده از مهندسین متخصص و حرفه ای در این امر توانسته تا با تولید محصولاتی بی نظیر تمامی مشکلات گفته شده در بالا را برطرف نمیاد. به همین سبب برای اطمینان خاطر شما بازدیدکنندگان و مشتریان گرامی راه کارهایی که تاشوسازان برای برطرف کردن آن ها پیشی گرفته را با یکدیگر مرور می نمیاییم.

 

۱- برای رفع مشکل خرابی بدنه ی تخت،  اعلام می داریم که همه ی محصولات تاشوسازان با استفاده از بهترین MDF و متریال های روز بازار تولید و ساخته می شوند. به همین علت شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات سالیان سال از آن ها استفاده نمایید.

۲- برای جلوگیری از خرابی کلاف فلزی، از یک پروفیل 25* 20 میل و همچنین ورق آهنی با ضخامت 3 میل  استفاده می نماییم. در ضمن محل ای که تشک بر روی آن قرار می گیرد را با بصورت شبکه بندی با آهن می پوشانیم تا هیچ فشاری بر روی درب تخت وارد نگردد. تخت خواب تاشو یک نفره با وزن 400 و تخت خواب تاشو دو نفره با وزن 500 الی 600 کیلوگرم مورد آزمایش قرار گرفته اند.

۳- تمامی قطعات بخصوص جک ها، از بهترین و مرغوب ترین متریال ها ی موجود در بازار فراهم می گردد. به همین علت هیچ وقت نگران خرابی جک تخت کمجا و یا بسته شدن بی هوای آن نباشید.

۴- زمان تولید محصولات برای جلوگیری از خرابی هنگام جا به جایی و اسباب کشی بر خلاف دیگر همکارانمان از پیچ خودکار و یا همان پیچ مونتاژ استفاده نمی کنیم. با راهکاری جدیدتر و حرفه ای تر تمامی اتصالات را با پیچ فیکس به هم متصل می نماییم تا هنگام جا ه جایی هیچ گونه آسیبی به تخت نرسیده و محل اتصالات آن هرز نگردد.

۵- اما نوبت به مشکل باز شدن بی هوای تخت می رسد. مشکلی که با اطمینان خاطر به شما همراهان عزیز اعلام می نمایم که فقط و فقط دو شرکت در ایران می باشند که توانسته اند برای آن راه حلی اتخاذ نمایند. با افتخار گروه صنعتی تاشو سازان یکی از این دو شرکت می باشد. استفاده از قفل ایمنی در تولید تخت خواب تاشو این امکان را ایجاد نموده تا هر زمان که قفل تخت توسته شما باز شود امکان استفاده از تخت فراهم گردد در غیر این صورت هیچ گاه تخت باز نمی شود.

 

از همه مهمتر این که با اطمینان خاطر از محصولاتمان اعلام می نماییم تمامی تولیدات مجموعه تاشو سازان شامل ۲۴ ماه ضمانت نامه کتبی می باشد.

به مطالبی که بالا مطالعه نمودید چه امتیازی می دهید؟
4.2/5 - (137 امتیاز)
علامت بسته شدن
راه های ارتباطی با تاشوسازان

راه های ارتباطی شما عزیزان با مجموعه تاشوسازان جهت مشاهده ویدیوهای تخصصی و راهنمایی و مشاوره برای انتخاب آگاهانه

راه های ارتباطی تاشوسازان

راهنمایی و مشاوره تخصصی