نصب رایگان محصولات تاشوسازان
للوگوی سایت تاشوسازان

ورود به حساب کاربری

گذرواژه خود را فراموش کرده ام ...!!!

ایجاد حساب کاربری

Your personal data will be used to support your experience throughout this website, to manage access to your account, and for other purposes described in our سیاست حفظ حریم خصوصی.

بازیابی رمز عبور

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ نام کاربری یا ایمیل خود را وارد کنید. یک لینک برای ساختن گذرواژه جدید در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

قیمت مدل های تخت خواب تاشو دیواری ارزان

  • تصویر گراواتار نویسنده
  • نویسنده: admin
  • تاریخ انتشار: 6 ژانویه 2022

قیمت مدل های تخت خواب تاشو دیواری ارزان

ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که قصد خرید تخت خواب کمجا را داشته و از چندین شرکت استعلام قیمت گرفته اید اما با اختلاف قیمت های چشم گیری مواجه شده باشید. در این مطلب به موضوع قیمت مدل های تخت خواب تاشو دیواری پرداخته ایم و سعی کرده ایم به عوامل موثر بر قیمت گذاری این محصول بصورت کامل بپردازیم پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

عوامل موثر بر قیمت مدل های تخت خواب تاشو دیواری

  • جنس چوب بکار رفته در تخت خواب ( ام دی اف، ملامینه ، هایگلاس و… )
  • جنس و کیفیت جک گازی
  • جنس کلاف فلزی تخت
  • نحوه اتصال و بستن تخت خواب ( بسیار مهم برای مواردی که به راحتی بتوانید در مواقع ضروری تخت را جا به جا کنید مثل اسباب کشی )
  • جنس یراق آلات مانند پیج های فیکس، پیچ های مونتاژ، ریل، لولا و…

 

هر کدام از آیتم هایی که در بالا بیان شد تاثیر به سزایی در قیمت گذاری تخت تاشو دارد. به گونه ای که ممکن است به ظاهر محصولی بسیار ارزان خریداری نموده اید اما به دلیل استفاده از متریال ها بی کیفیت تخت خواب فقط مهمان چند ماهه اتاق شما باشد. پس به هیچ وجه گول تبلیغات تخت خواب تاشو ارزان را نخورید. آگاهانه خرید کنید و مطمئن باشید که محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری می کنید. اما این اطللاعات را از کجا به دست آوریم؟ در ادامه به چند نکته بسیار مهم خواهیم پرداخت.

 

انواع تخت خواب کمجا

جنس چوب و تاثیر آن بر قیمت مدل های تخت خواب تاشو دیواری ارزان

همانطور که در در ابتدا به آن اشاره کردیم جنس چوب خود تاثیر به سزایی در قیمت مدل های تخت خواب تاشو دیواری دارد. لازم است بدانید که انتخاب هر کدام از جنس های ام دی اف، لترون، هایگلاس و… بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد. قطعا جنس هایگلاس قیمت بسیار بالاتری از ام دی اف و همینطور این دو قیمت بالاتری نسبت به ملامینه دارند. در اینجا لازم است که دقت داشته باشید هر کدام از مدل های انتخاب شده که به آن اشاره کردیم را انتخاب نموده اید، از بهترین جنس و معتبرترین کارخانه سازنده باشد. نگران این موضوع هم نباشید کافیست در هنگام قرارداد و ثبت سفارش به سمپلی که فروشنده هنگام انتخاب جنس به شما نشان می دهند دقت داشته و بررسی کنید که جنس با کیفیتی باشد.

 

جنس یراق آلات و تاثیر آن در بر قیمت مدل های تخت خواب تاشو دیواری

یراق آلات هم جزء مهمترین متریال هایی می باشد که باید از کیفیت آن مطمئن باشید. در صورت استفاده از اجناس بی کیفیت، قطعا پس از مدت بسیار کوتاهی عمر تخت خواب تاشو شما به پایان رسیده و دیگر قادر به استفاده از آن نخواهید شد. این مورد خصوصا در مدل های تخت تاشو دونفره بسیار شایع است چرا که وزن بیشتری نسبت به تخت تاشو یک نفره متحمل است.

استفاده از پیچ های فیکس و مونتاژ با کیفیت، علاوه بر تاثیرگذاری جهت طول عمر بیشتر تخت، سبب سهولت هنگام جا به جایی در مواقع ضرروی خصوصا اسباب کشی خواهد شد.

 

کلاف فلزی و تاثیر آن بر قیمت مدل های تخت خواب تاشو دیواری ارزان

شاید بتوان گفت که کلاف تخت یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده تخت کمجا می باشد. زیرا بیشتر فشار آن بر روی کلاف می باشد. استفاده از کلاف فلزی مناسب کمک بسیار زیادی در افزایش طول عمر تخت خواهد داشت.

 

ما در یک مطلب از سری مقالات تاشوسازان، به صورت کامل به مزایا و معایب تخت خواب تاشو دیواری پرداخته ایم.

پیشنهاد می کنیم خواندن این مطلب و مشاهده ویدیو آن را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

تخت خواب تاشو دیواری ارزان

 

بارها این جمله را شنیده ایم که ” هیچ ارزانی ای بی حکمت نیست”. شاید در نگاه اول این ضرب المثل درست به نظر بیاید اما در واقع چیزی که بسیار مهم است بررسی مواردیست که در بالا به آن اشاره نمودیم.

شما چه پولی بابت چه کیفیتی می دهید؟ قطعا همه ما دوست نداریم کلی پول بابت خرید وسیله بدهیم که کیفیت معمولی ای دارد و فروشنده فقط قصد گرفتن سود بیشتر دارد. اما در عوض حاضریم مقدار کمی بیشتر هزینه کنیم اما یک محصول با کیفیت بسیار بالا تهیه کنیم. ما پیشنهاد می کنیم هنگام خرید هر نوع وسیله ای به مجموعه ای اعتماد کنید که فقط بصورت تخصصی بر روی آن محصول تمرکز دارد. چرا که در این شرایط آن شرکت تمام وقت خود را به تمام مواردی که بصورت تخصصی روی آن اشراف دارد می پردازد و سعی بر آن دارد تا نواقص و ضعف کاری آن محصول را برطرف نماید. شرکت تاشوسازان از سال 1382 بصورت کاملا تخصصی بر روی تولید مدل های تخت خواب تاشو پرداخته و توانسته سهم بزرگی از بازار این نوع محصول را به خود اختصاص دهد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به صفحه ی تخت خواب تاشو لیست قیمت تمامی محصولات را بررسی نموده و مطمئن باشید که محصولی با کیفیت بسیار بالا در مقابل قیمت بسیار مناسب خریداری می نمایید.

به مطالبی که بالا مطالعه نمودید چه امتیازی می دهید؟
4.3/5 - (7 امتیاز)
علامت بسته شدن
راه های ارتباطی با تاشوسازان

راه های ارتباطی شما عزیزان با مجموعه تاشوسازان جهت مشاهده ویدیوهای تخصصی و راهنمایی و مشاوره برای انتخاب آگاهانه

راه های ارتباطی تاشوسازان

راهنمایی و مشاوره تخصصی